0  |  0

رشد ۶۰درصدی صادرات آمریکا به ایران در ۵ماهه نخست ۲۰۱۵

رشد ۶۰درصدی صادرات آمریکا به ایران در ۵ماهه نخست ۲۰۱۵

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم، وزارت بازرگاني آمريکا در جديدترين گزارش خود از رشد 60درصدي صادرات اين کشور به ايران در 5 ماه نخست سال جاري ميلادي خبر داد.صادرات آمريکا به ايران در ژانويه تا مي 2015 بالغ بر 112.3 ميليون دلار اعلام شده است. اين کشور در مدت مشابه سال قبل 70.3 ميليون دلار کالا به ايران صادر کرده بود.

ايران ميان مقاصد صادراتي آمريکا در 5ماهه نخست 2015 در جايگاه 114 قرار داشته است.واردات آمريکا از ايران در اين مدت صفر بوده است.

مبادلات تجاري ايران و آمريکا در سال 2014 که نخستين سال اجراي توافق هسته‌اي موقت بود با کاهش 42درصدي نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به 182.1 ميليون دلار رسيد.آمريکا در سال پيش از آن نيز تنها 2.2 ميليون دلار کالا از ايران وارد کرده بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com