0  |  0

افزایش صادرت ماهی تازه پرورشی از پایانه مرزی چذابه

افزایش صادرت ماهی تازه پرورشی از پایانه مرزی چذابه

ناصر عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری 810 هزار و 500 کیلوگرم ماهی تازه پرورشی از پایانه مرزی چذابه تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی به کشور عراق صادر شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه از سال گذشته رشد 49 درصدی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: از مهمترین عوامل حفظ و توسعه صادرات ماهی تازه، تضمین بهداشت و سلامت آن است که این مهم با انجام اقدامات و نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از محل‌های تکثیر و پرورش ماهی و نحوه حمل و نقل آن به‌ وسیله ناوگان مخصوص انجام می‌گیرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دشت آزادگان افزود: با توجه به نزدیک‌تر بودن پایانه مرزی چذابه به بسیاری از شهرستان‌های خوزستان و استان‌های همجوار نسبت به پایانه‌های مرزی دیگر، با بهبود زیرساخت‌ها و افزایش امکانات در این پایانه، امکان افزایش چند برابری میزان صادرات ماهی تازه از این طریق به کشور عراق در راستای افزایش صادرات غیرنفتی وجود دارد.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com