0  |  0

ضرب‌الاجل برای صادرکنندگانی که کالای خود را از سایر گمرکات صادر می‌کنند

ضرب‌الاجل برای صادرکنندگانی که کالای خود را از سایر گمرکات صادر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست کارگروه صادرات غیرنفتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.در این نشست یکی از موضوعات مورد بحث در خصوص صادرکنندگانی بود که به جای صادر کردن تولیدات خود از گمرک این استان از خدمات گمرک سایر استان‌ها استفاده می‌کنند.

سیدموسی خادمی در این نشست با بیان اینکه همه باید موانع پیش روی صادرات استان را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم، اظهار کرد: چشم‌اندازی باید برای استان تعریف کنیم که طی آن صادرات کالا از کهگیلویه و بویراحمد هر سال نسبت به سال قبل افزایش محسوسی داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این که برخی تولیدکنندگان به هر بهانه‌ای کالاهای خود را از گمرک استان صادر نمی‌کنند، پذیرفتنی نیست.این مسئول تأکید کرد: همه خدمات شامل آب، برق، تلفن و زیرساخت‌ها دیگر واحدهای تولیدی از محل این استان است اما در هنگام صادرات هیچ محصولی از آن‌ها به نام استان ما صادر نمی‌شود که باید فکری به حال آن کرد.

استاندار با دستور برای پیگیری ویژه این معضل بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ضرب‌الاجلی برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا کارت بازرگانی‌ آن‌ها به نام این استان صادر شود.

جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج هم در این نشست با انتقاد از رویه فعلی صادرکنندگان که محصولات خود را از سایر استان‌ها صادر می‌کنند، افزود: باید کاری کرد که پروانه بازرگانی این صادرکنندگان در استان‌های دیگر لغو و به نام این استان صادر شود.وی گفت: متأسفانه بسیاری از محصولات باغی و جالیزی استان ما هم پس از بارگیری از کهگیلویه و بویراحمد به نام سایر استان‌ها صادر می‌شود.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com