0  |  0

نگرانی صادرکنندگان سیمان از تغییر ناگهانی قوانین واردات عراق

نگرانی صادرکنندگان سیمان از تغییر ناگهانی قوانین واردات عراق

سید صادق سواعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: با هر تغییر ناگهانی و بدون هماهنگی در بازارهای مرزی، به صادرات ما شوک وارد می‌شود.

وی افزود: کار بازارچه‌های مرزی به دلیل تعطیلات عید فطر در عراق، 10 روز کاملا متوقف شد و هیچگونه فعالیت تجاری در این مدت انجام نشد.

سواعدی تصریح کرد: قیمت سیمان و مصالح ساختمانی نسبت به روزهای قبل از ماه مبارک رمضان تغییری نکرده است، در حالی که انتظار داشتیم قیمت​ها افزایش یابد. پیش​بینی می​شود در روزهای آینده به دلیل تغییر نیافتن قیمت​ها و متضرر شدن تولیدکنندگان و صادرکنندگان، صادرات افت پیدا کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com