0  |  0

بزرگترین صادرکننده لبنیات جهان خواستار ورود به بازار ایران شد

بزرگترین صادرکننده لبنیات جهان خواستار ورود به بازار ایران شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های نیوزیلند، رئیس شرکت فونترای نیوزیلند گفت ایران پتانسیل عظیمی برای تولیدات فرآورده های لبنی این کشور دارد.تئو اسپیرینگ افزود: ایران بازار بزرگی است و پتانسیل زیادی دارد. مسلما ایران بخشی از برنامه های آینده ما را در برمی گیرد.
بر اساس برنامه جامع اقدام مشترک قرار است طی ماه های آینده تحریم های غرب علیه ایران برداشته شود و بسیاری از شرکت های غربی که طی سه سال گذشته از بازار ایران محروم بوده اند برای فروش تولیدات خود در ایران لحظه شماری می کنند.
ورود حجم عظیم کالاهای مصرفی از خارج که می تواند به تولید داخل ضربه وارد کند یکی از نگرانی هایی است که فعالان اقتصادی و کارشناسان نسبت به آن هشدار داده اند.بر اساس این گزارش وزیر خارجه نیوزیلند گفته است توافق هسته ای ایران و گروه 5+1 راه گسترش بیشتر روابط بین ایران و نیوزیلند را باز می کند.
اسپیرینگ در ادامه گفت: ایران بازار بزرگی برای کره و روغن کره است و همچنین این کشور بازار در حال ظهوری برای پودر شیر است.شرکت فونترا بزرگترین صادرکننده فرآورده های لبنی در جهان است که با کاهش تقاضا برای تولیدات خود مواجه شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com