0  |  0

تصویب طرح دوفوریتی درباره مشاغل سخت در کمیسیون بهداشت

تصویب طرح دوفوریتی درباره مشاغل سخت در کمیسیون بهداشت

عبدالرحمان رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون طرح دوفوریتی استفساریه اصلاح قانون تامین اجتماعی در مورد مشاغل سخت مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون بهداشت با آن موافقت کرد تا روز سه شنبه در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گیرد.

وی افزود: طرح بازنشستگی پیش از موعد مشمولین بیمه روستایی نیز که پیش از این از سوی شورای نگهبان به دلیل بار مالی آن برای دولت رد شده بود نیز در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اگر روستاییانی که به سن بازنشستگی یعنی 65 سال رسیده‌اند مابه التفاوت بیمه خود را پرداخت کنند مشمول بازنشستگی پیش از موعد قرار بگیرند به شرط اینکه منابع لازم برای تامین این هزینه پیش‌بینی شود.

رستمیان ادامه داد: به همین منظور مقرر شد جلسه‌ای بین طراحان طرح با شورای نگهبان و مدیران بیمه روستایی برگزار شود تا منابع اجرای این طرح پیش‌بینی شود. طرح دیگری در مورد انتقال و جابجایی افراد بین صندوق‌های بازنشستگی در جلسه کمیسیون مطرح و با کلیات آن مخالفت شد.این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان گفت که طرح مجازات جایگزین حبس برای تخلفات پزشکی نیز در جلسه روز یکشنبه کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی مورد تصویب قرار گرفته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com