0  |  0

برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت زندگی برای کارگران همدان

برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت زندگی برای کارگران همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسعود اقلامی در همایش پیشگیری از اعتیاد و تجلیل از بهبودیافتگان مواد مخدر در سالن اجتماعات سازمان دانش‌آموزی همدان اظهار کرد: مسئولان ارشد نظام طی چند سال اخیر تأکید زیادی بر توجه ویژه مردم و دست‌اندرکاران تولید به پویایی اقتصاد کشور داشته‌اند.وی افزود: مقام معظم رهبری بارها در چند سال اخیر توجه به مسائل اقتصادی را خواستار شدند که بحث اقتصاد مقاومتی نمونه بارز آن است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با اشاره به اینکه در کشور باید برای تحقق و موفقیت اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی مستمری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: توجه به این موضوع باعث رشد کشور خواهد بود و بی‌تفاوتی به آن به سیستم اجرایی نظام لطمه می‌زند.وی ادامه داد: نیروی انسانی نقش اساسی و تاثیرگذار در اقتصاد کشور دارد و برای تقویت آن باید تلاش مضاعفی را به کار گرفت.

اقلامی گفت: اگر نیروی انسانی آلوده به مواد مخدر شود کارآیی برای سیستم تولید ندارد و تلاش و حضورش بی‌‌اثر خواهد بود.وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی کشورها به دنبال ضربه زدن به نظام اقتصادی کشورهای در حال توسعه هستند و آلوده کردن نیروی انسانی شاغل در چرخه تولید می‌تواند شرایط نامطلوبی را در این چرخه ایجاد کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با بیان اینکه دو برنامه مهم برای پیشگیری و مقابله با پدیده شوم اعتیاد در بین افراد شاغل در استان اجرایی شده است، افزود: طی چهار ماه نخست سال‌جاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مبارزه و پیشگیری از اعتیاد کلاس‌های آموزش مهارت‌های زندگی ویژه 230 نفر از کارگران را با 950 نفرساعت با همکاری سازمان بهزیستی برگزار کرده است.

وی یادآور شد: همچنین توزیع دی‌وی‌دی مهارت زندگی و ارتقای سلامت کار ویژه سرپرستان و اجرای طرح غربالگری از دیگر اقدامات این اداره‌کل در پیشگیری از اعتیاد در بین نیروی انسانی شاغل در استان بوده است.

اقلامی با اشاره به اینکه دو خط تلفن به صورت سراسری برای ارائه مشاوره به خانواده در زمینه اعتیاد در نظر گرفته شده است، گفت: شماره‌های 09628 و 02143945 در راستای پیشگیری، ارتقای سطح خانواده و صیانت از آن پیش‌بینی شده است.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com