0  |  0

توسعه فرهنگی باید در امتداد کارآفرینی و ایده پردازی باشد

توسعه فرهنگی باید در امتداد کارآفرینی و ایده پردازی باشد

عبدالرضا فولادوند در نشست هماهنگی پژوهشی دانشگاه پیام نور و آموزش پرورش برای انعقاد تفاهم نامه که در دانشگاه پیام نور همدان برگزار شد، از ظرفیت آموزش‌وپرورش در انجام پژوهش‌های دانشگاهی در مدارس خبر داد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با عنوان اینکه باید آموزش‌ها به سمت پژوهش و تحقیقات پیش رود، گفت: دانش در آموزش‌وپرورش باید بنیادی شود تا بتوانیم رشد خوبی داشته باشیم.
وی بابیان اینکه فرهنگ تحقیقات و پژوهش در جامعه بسیار کم دیده می‌شود، افزود: سازمان‌ها برای رسیدن به اهداف خود نیاز به دانش‌بنیادی دارند.
فولادوند با بیان اینکه آموزش و پرورش بیش از هر سازمان دیگری نیاز دارد تا به‌روز باشد، گفت:حداقل ارزش سند تفاهم‌نامه پژوهشی، ترسیم نقشه‌های فعالیت‌های آموزش‌وپرورش استان است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش با اعلام اینکه آموزش‌وپرورش ظرفیت خوبی برای عملی کردن پژوهش‌های علمی دارد، بیان کرد: این‌گونه تفاهم‌نامه‌ها باید روی فعالیت‌های اجتماعی اثر مثبتی بگذارد.
وی در پایان گفت: توسعه‌ فرهنگی از نتایج پژوهش‌های علمی است و باید در جهت رسیدن به اهداف، کارآفرینی و خلاقیت و ایده پردازی شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com