0  |  0

تاسيس صندوق سرمايه‌های خطر پذير بين کشورهای اسلامی

تاسيس صندوق سرمايه‌های خطر پذير بين کشورهای اسلامی

وحید احمدی صبح امروز با پروفسور «شوكت حميد خان» هماهنگ كننده كل كميته دائم همكاری های علمی فناوری سازمان همكاری اسلامی (COMSTECH) دیدار کرد.
در اين ملاقات، دو طرف، بر ضرورت انسجام و هماهنگی بيشتر برای توسعه همكاری های علمی و فناوری ميان كشورهای اسلامی، طراحی مدل جديدی از همكاری بين كشورها تاكيد كردند.
همچنین پيشنهاد تاسيس صندوق بين اسلامی سرمايه های خطرپذير، حمايت كامستک از درج جايزه مصطفی (ص) در سند نهایی اجلاس و برنامه ده ساله علم و فناوری كشورهای اسلامی، آمادگی ايران برای پذيرش مرجع ملی آموزش های فنی و مهارتی در جهان اسلام آمادگی برای ارائه بورس تحصیلی به كشورهای اسلامی و تاكيد بر حمايت جمهوری اسلامی ایران از سه شبكه كشورهای اسلامی موجود در كشورمان را مطرح كردند.
در ادامه هماهنگ كننده كل كميته دائم همكاری های علمی فناوری سازمان همكاری اسلامی (COMSTECH) موارد پیشنهادی از سوی معاون پژوهشی وزارت علوم را مورد تایید قرار داد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com