0  |  0

مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) وام کارآفرینی دریافت می‌کنند

مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) وام کارآفرینی دریافت می‌کنند

عباس اهرابی بابیان اینکه ایجاد طرح خوداشتغالی یکی از گام‌های توسعه اشتغال است اظهار داشت: چنانچه مددجویی توان بالا در توسعه طرح اشتغال و کارآفرینی داشته باشد از وام‌های بالای کمیته امداد استفاده می‌کند تا کارگاه خود را به کارگاه کارآفرینی تبدیل کند.
اهرابی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) توجه ویژه‌ای به توانمند کردن خانواده‌ها دارد، تصریح کرد: این نهاد برنامه‌های مختلفی در راستای توسعه اشتغال پایدار و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت خود را دارد که برگزاری دوره‌های آموزشی فنی، ارائه تسهیلات اشتغال، بازاریابی محصولات و پرداخت حق بیمه مددجویان از طریق تعامل با کارفرما، بخشی از این برنامه‌ها است.
وی درباره نحوه حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از مددجویان کارآفرین گفت: پرداخت حق بیمه کارگران در سال نخست و کمک به بازاریابی، ازجمله پارامترهای افزایش انگیزه کارآفرینان در این بخش است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: چنانچه کارآفرینی، نیروی کار موردنیازش را از بین مددجویان کمیته امداد انتخاب و آن‌ها را بیمه کند در سال نخست تمام حق بیمه پرداخت و تا سه سال برای پرداخت حق بیمه از طرف این نهاد کمک می‌شود.
اهرابی با اشاره به این‌که بازاریابی یکی از دغدغه‌های کارآفرینان است، اظهار داشت: برای تقویت کارآفرینی در استان، کمک به بازاریابی و فروش تولیدات کارآفرینان را در برنامه خودداریم.
وی تصریح کرد: سال گذشته ۴۱۷ نفر از مددجویان استان از دوره‌های تخصصی کارآفرینی بهره‌مند شدند که ۸۳ نفر از آن‌ها مردان و ۳۳۴ نفر نیز زنان بودند.
این مسئول گفت: ۴۴۷۰ نفر نیز از دوره‌های آموزشی پایدارسازی و توسعه خراسان شمالی بهره‌مند شدند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com