2  |  5

درآمد سالانه 300 میلیون تومانی با پرورش شتر مرغ

درآمد سالانه 300 میلیون تومانی با پرورش شتر مرغ

کارآفرین طبسی، سالانه 300 میلیون تومان درآمد خالص با پرورش شتر مرغ کسب می کند.
علی تقی زاده از سال 92 با سرمایه 18 میلیارد ریال پرورش شتر مرغ را آغاز کرد و تا کنون برای 8 نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.
علی تقی زاده گفت: ماهانه تا سقف یک میلیون تومان به افراد مشغول به کار در واحد پرورش شترمرغ حقوق پرداخت می کنم.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس گفت: 30 تن گوشت، 5 تن روغن، یک و نیم تن پر، هزار و 200 متر مربع پوست، 450 عدد تخم خوراکی و 2 هزار و 500 قطعه جوجه یک روزه شتر مرغ از تولیدات پارسال آقای تقی زاده است .
واحد پرورش شترمرغ این کار آفرین هزار قطعه پرواری و 50 قطعه مولد ظرفیت دارد .
مهدی قاسمی زاده ، ارزش تولیدات پارسال واحد پرورش شتر مرغ این کار آفرین طبسی را 18 میلیارد و 845 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تولیدات این واحد پرورش شترمرغ علاوه بر ارسال به استانهای همجوار خراسان جنوبی، به کشور عراق نیز صادر می شود.
آقای تقی زاده از ابتدای امسال هم 400 جوجه شتر مرغ به ارزش 72 میلیون تومان پرورش داده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com