0  |  0

پارک فناوری سلامت ویژه کارآفرینی تاسیس می‌شود

پارک فناوری سلامت ویژه کارآفرینی تاسیس می‌شود

هومن کاغذیان رییس مرکز تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور گفت:بزرگترین پارک فناوری سلامت با هدف ایجاد قطب دارو و واکسن سازی و همچنین به منظور ایجاد هزاران فرصت شغلی برای داروسازان و تولید کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی ویژه در زمین پنج و نیم هکتاری واقع در منطقه گرم دره راه اندازی می‌شود که اساس نامه آن با برگزاری نخستین جلسه هیئت امنایی در پاستور به تصویب رسیده است .
وی با بیان اینکه جذب شرکت های دانش بنیان یکی از مهمترین اولویت های پارک فناوری سلامت انستیتو پاستور است گفت : آن دسته از شرکت های دانش بنیانی که در مرکز رشد انستیتو به مراحل بلوغ علمی و نوآوری رسیده اند اما باگذر بیش از سه سال توان ورود به تولید انبوه را ندارند می توانند محصولشان در پارک فناور سلامت و با حمایت های ویژه صندوق شکوفایی پاستور به صورت صنعتی به تولید انبوه برسانند .
رییس مرکز تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور همچنین تاکیید کرد : مراکز تولیدی و صنعتی در پارک فناوری سلامت به صورت اجاره دهی طولانی مدت و با نرخ کاملا منطقی در اختیار شرکت های دانش بنیان ، تولید کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی و سایر تجهیزات پزشکی و داروسازان قرار می گیرد که جزییات و نحوه بهره مندی از امکانات پارک تا پایان 95 در قالب فراخوان ویژه انستیتو پاستور در اختیار نوآوران عرصه سلامت کشور قرار می‌گیرد .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com