0  |  0

پرداخت تسهیلات کسب و کار این صندوق نیاز به سپرده‌گذاری ندارد

پرداخت تسهیلات کسب و کار این صندوق نیاز به سپرده‌گذاری ندارد

رئیس صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات کسب و کار توسط صندوق کارآفرینی امید نیاز به سپرده‌گذاری ندارد و بر اساس این طرح فرد متقاضی باید 20 درصد آورده داشته باشد و 80 درصد نیز به صورت ارائه تسهیلات توسط صندوق مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 ناصر وفایی در جلسه مشترک مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان با فرماندار خرم‌دره و جمعی از مدیران و کارآفرینان این شهرستان كه با دستور كار شناسایی و احصای كسب و كار بومی و تعیین سبد مشاغل شهرستان برگزار شد، در تشریح برنامه‌های حمایتی صندوق، گفت: شعار صندوق کارآفرینی امید حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک است و تسهیلات آن به طرح‌هایی تعلق می‌گیرد که از توجیه لازم برای حمایت صندوق برخودارباشند.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در شهرستان خرم‌دره، یادآور شد: همه مسئولان شهرستان باید با تعامل و هم‌فکری جهت شناسایی پتانسیل‌های موجود در شهرستان جهت ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنند تا مشکل بیکاری خرم‌دره مرتفع شود.
رئیس صندوق کارآفرینی امید استان زنجان در ادامه با بیان اینکه تسهیلات اشتغال صندوق تا سقف 100 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد و با باز پرداخت 60 ماهه پرداخت می‌شود، تاکید کرد: این صندوق آمادگی لازم برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و متقاضیانی که به دنبال تامین منابع مالی جهت اشتغال‌زایی هستند را دارد.
این مسئول با بیان اینکه تسهیلات پرداختی صندوق به متقاضیان باید در طرح درخواستی هزینه شود، ادامه داد: به همین منظور قبل و پس از پرداخت تسهیلات از روند فعالیت طرح بازدید و نظارت لازم انجام شده و هر زمان مشخص شود که تسهیلات در طرح مورد‌نظر هزینه نشده باشد، تسهیلات پرداختی بازپس گرفته می‌شود.
وفائی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات کسب و کار نیاز به سپرده‌گذاری ندارد، اظهار کرد: بر اساس این طرح فرد متقاضی باید 20 درصد آورده داشته باشد و 80 درصد نیز به صورت ارائه تسهیلات توسط صندوق مورد حمایت قرار می گیرند.
در ادامه این نشست فرماندار شهرستان خرم‌دره، ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال را از نیازهای اساسی شهرستان عنوان کرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید می‌تواند در این زمینه نقش مهمی ایفا کند.
جمشید شیخی وجود این صندوق در شهرستان خرم‌دره را یك فرصت مناسب برای حمایت از تولیدكنندگان و كارآفرینان عنوان كرد و یادآور شد: با توجه به بررسی‌های انجام شده، مشکل اساسی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان کمبود تجهیزات و نیروی انسانی كارآمد و موثر است كه باید مورد توجه قرار گیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com