0  |  0

اجراي رويداد كارآفريني و چالش و نوآوري در طرح جويشگر بومي

اجراي رويداد كارآفريني و چالش و نوآوري در طرح جويشگر بومي

موضوع سي‌وچهارمين نشست شوراي راهبري جويشگر بومي كه با حضور اعضاي اين شورا در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات (مركز تحقيقات مخابرات ايران ) برگزار شد، به "بررسي وضعيت قرارداد پروژه هاي مصوب طرح جويشگر بومي، بررسي مجدد نظام اجرايي و پايش پيشنهادي براي طرح جويشگر، بحث و بررسي درباره مدل نظارت بر پروژه هاي طرح" اختصاص داشت.
در اين نشست، عليرضا ياري مجري طرح جويشگر بومي به‌ ارايه توضيح درباره وضعيت قراردادي پروژه هاي مصوب طرح پرداخت و علت تاخير در عقد قراردادهاي يادشده توسط اعضاي حاضر در نشست مورد بررسي و تحليل قرار گرفت كه سرانجام سياست‌هاي طرح در اين زمينه تعيين و به مدير طرح ابلاغ شد.
مجري طرح جويشگر بومي، دلايل مهم تاخير در عقد قراردادها را نهايي سازي شرح خدمات، اعمال سياست‌هاي درخواستي از سوي شورا و پژوهشگاه، تعيين سطح خدمات مورد قبول در خدمات و تعيين شاخص‌هاي ارزيابي برشمرد.
در ادامه اين نشست، دبير شوراي راهبري جويشگر بومي آيين‌نامه اجرا و پايش طرح جويشگر را ارايه كرد و موارد اصلاحي كه توسط اعضا پيشنهاد شده بود، مورد بررسي قرار گرفت كه مقرر شد نقطه‌نظر اعضا نسبت به نسخه اصلاح شده، جمع‌بندي و در قالب نسخه نهايي در شورا مصوب شود.
در بخش پاياني اين نشست، موضوع نظارت بر پروژه هاي طرح مطرح شد كه توسط اعضاي شوراي راهبري مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد با آيين‌نامه يادشده هماهنگ و فرآيند نظارت متعاقبا در شوراي راهبري طرح بررسي و نهايي شود.
علاقه‌مندان براي دسترسي به اطلاعات مربوط به طرح جويشگر بومي، مي‌توانند به پايگاه اينترنتي اين طرح به نشاني "www.didras.ir " مراجعه كنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com