0  |  1

جوانان با تغییر رویکرد و نگاه به دنبال ایجاد کارآفرینی و اشتغال برای خود باشند

جوانان با تغییر رویکرد و نگاه به دنبال ایجاد کارآفرینی و اشتغال برای خود باشند

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه مقررات و رویکردها در همه بخش‌ها باید از جوانان آغاز به تغییر کند، افزود: جوانان امروز باید با تغییر رویکرد و نگاه به دنبال ایجاد اشتغال و فعالیت برای خود باشند.
 جمشید انصاری در نشست با جوانان منتخب استان زنجان در محل استانداری، اظهار کرد: دوره جوانی اقتضائات خاص خود را دارد و نگاه کشور به جوانان نیز باید به عنوان یک سرمایه در آینده باشد.
وی ابراز کرد: در کشور پول چاپ نمی‌شود، بلکه درآمد کشور از طریق مالیات و همچنین فروش منابع خدادادی چون نفت و گاز تامین می‌شود.
انصاری با بیان اینکه دولت برای انجام هر کاری نیاز به تامین بودجه و منابع مالی دارد، اظهار کرد: منابع تامین مالی امورات در کشور مشخص است و خارج از آن نمی‌توان کاری انجام داد.
استاندار زنجان ابراز کرد: در حال حاضر در کشور 27 میلیون نفر نیروی کار داریم که از این میزان تنها 10 درصد می‌توانند وارد کارهای دولتی شده و 90 درصد دیگر باید در کارهای غیردولتی مشغول فعالیت باشند.
انصاری ادامه دارد: دولت در هر سال می‌‌تواند 10 نفر در بخش‌های دولتی استخدام کند که در حال حاضر با توجه به جمعیت چهار میلیون و 600 هزار نفری در حال تحصیل در کارشناسی و همچنین 2 میلیون نفری در کارشناسی ارشد، دولت توان استخدام همه افراد در ادارات دولتی را ندارد.
وی با تأکید بر اینکه مقررات و رویکردها در همه بخش‌ها باید از جوانان آغاز به تغییر کند، افزود: جوانان امروز باید با تغییر رویکرد و نگاه به دنبال ایجاد اشتغال و فعالیت برای خود باشند.
استاندار زنجان در رابطه با اقتصاد نیز اظهار کرد: دنیای اقتصاد امروز دنیای عرضه و تقاضا است و نباید به دنبال این موضوع بود که محصولات تولیدی برای کدام منطقه از کشور است بلکه باید به عنوان مثال از صنعتگر اصفهانی که محصول زنجان را به توریست شیرازی به فروش می‌رساند، تقدیر نیز کرد.
استاندار زنجان ابراز کرد: معضل امروز کشور ما معضل بیکاری است .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com