0  |  0

۱۰ میلیارد ریال برای آموزش کارآفرینی ۴۵۰۰ مددجوی کمیته امداد قزوین اختصاص یافت

۱۰ میلیارد ریال برای آموزش کارآفرینی ۴۵۰۰ مددجوی کمیته امداد قزوین اختصاص یافت

هدایت‌الله صفری اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اصلی کمیته امداد استان قزوین در زمینه اقتصاد مقاومتی، آموزش کارآفرینی و مهارت‌آموزی به مددجویان تحت پوشش است که در همین راستا به بیش از 4500 نفر از مددجویان آموزش داده شد.
وی عنوان کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد استان قزوین در زمینه اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال پایدار، کم‌کردن ریسک‌پذیری و ایجاد درآمد از محل آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌آموزی است.
صفری افزود: آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌آموزی سبب تغییر رفتار، بهبود فضای کسب‌وکار، ارتقای بهره‌وری در زمینه اشتغال و خودکفایی جامعه هدف می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: 929 مورد در زمینه آموزش مهارت‌آموزی، 3096 مورد آموزش پایدارسازی و توسعه، 322 مورد حرفه‌آموزی دانش‌آموزان و 166 مورد کارآفرینی انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌آموزی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال انجام شده است.
صفری تصریح کرد: 493 مورد نیز کاریابی و تعامل با کارفرمایان انجام شده که در این زمینه بسته تشویقی توسط کمیته امداد به کارفرمایانی که مددجویان تحت پوشش را به‌کارگیری می‌کنند داده می‌شود که حق بیمه به‌ صورت کامل در سال اول و در سال‌های بعدی 50 درصد توسط کمیته امداد استان قزوین پرداخت می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com