0  |  0

بیست و پنجمین ماهنامه «سرآمد» منتشر شد

بیست و پنجمین ماهنامه «سرآمد» منتشر شد

در بیست و پنجمین شماره ماهنامه «سرآمد» به علوم انسانی، ایجاد ارتباط و بسط آن در علوم دیگر توجه جدی شده است.
 واقعیت این است که علوم انسانی پیش برنده و چراغ راه علوم تجربی بوده است. تاریخ دوران طلایی علم در اسلام، به وضوح این ادعا را اثبات می کند.
پرویز کرمی، سردبیر ماهنامه «سرآمد» در بیست و پنجمین شماره این ماهنامه، در یادداشتی با عنوان «علم اعلی و مساعدت های معنوی» آورده است: علم دین هم که اعلای علوم است چاره ای ندارد که متناسب با درک و دریافتهای امروزی به سوالات بشر امروزی جواب دهد. درک و دریافتهای جدید، باعث ایجاد پرسشهای جدید می شوند و پرسشهای جدید جوابهای جدید را اقتضا می کنند.
در این شماره ماهنامه نیز کارآفرینان فعال کشور از تجربیات خود می گویند.
به عنوان مثال، آذردخت خاکپور، از کارآفرینانی است که در این شماره از ماهنامه گفته است: یک کارخانه ممکن است دستگاهها و امکانات زیادی داشته باشد که از آنها استفاده ای نمی شود. از طرفی کسی ممکن است ایده داشته باشد اما جایی برای تولید محصول نداشته باشد و سرمایه ای هم برای تاسیس کارخانه در دستش نباشد. این شخص می تواند از ظرفیت خالی این کارخانه ها استفاده کند. محصول به اسم کسانی وارد بازار می شود که ایده اولیه را داشتند و کارخانه دار هم تنها هزینه دستگاهها را می گیرد. این کاریست که در بسیاری از کشورهای پیشرفته انجام می شود.
بیست و پنجمین شماره ماهنامه خبری، علمی، تحلیلی وآموزشی «سرآمد» به صاحب امتیازی بنیاد ملی نخبگان، مدیرمسئولی سورنا ستاری و سردبیری پرویز کرمی در ۱۳۲ صفحه، ویژه تیرماه ۱۳۹۵ در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com