0  |  0

کارآفرینی برای ایجاد اشتغال مورد توجه بیشتر قرار گیرد

کارآفرینی برای ایجاد اشتغال مورد توجه بیشتر قرار گیرد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارآفرینی باید برای ایجاد اشتغال مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
 سید عباس جزایری در همایش کار آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه کارآفرینی باید برای ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری مورد توجه بیشتر قرار گیرد، اظهار داشت: با خلاقیت جوانان و بهره گیری از ظرفیت های استان می توان اشتغال قابل توجهی در سطح استان ایجاد کرد.
وی افزود: ظرفیت های و پتانسیل های بسیاری در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که باید با بهره گیری از این ظرفیت های در مسیر توسعه استان و ایجاد اشتغال گام برداشت.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: هم اکنون جمعیت قابل توجهی از جوانان استان چهارمحال و بختیاری بیکار هستند که بسیاری از آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.
وی اظهار داشت: جوانان استان باید با کسب مهارت های کار آفرینی در مسیر ایجاد شغل های جدید و کسب روزی حلال گام بردارند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۱۸ هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در سطح استان بیکار هستند که باید از این ظرفیت بهره گرفت.
زمینه انجام بیشتر پژوهش و تحقیق در کشور ایجاد شود
پدر علم بازرسی جوش کشور نیز در این نشست عنوان کرد: باید زمینه انجام بیشتر پژوهش و تحقیق در کشور ایجاد شود.
ابراهیم حشمت با بیان اینکه علم و تحقیق زمینه ساز ایجاد شغل های جدید در کشور است که باید از این ظرفیت استفاده شود و زمینه برای کاربردی شدن پژوهش ها و تحقیق ها در کشور ایجاد شود، عنوان کرد: جنگ تحمیلی و تحریم ها مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد کرد اما زمینه ساز خودباوری در جوانان این کشور شد.
پدر علم بازرسی جوش کشور گفت: ایران استعداد های بالایی در حوزه های علمی دارد که باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.
وی عنوان کرد: امروزه کشورهایی در سطح بین الملل حرفی برای گفتن دارند که از تکنولوژی و فن آوری برخوردار و علم تکنولوژی و فناوری در این کشورها از رشد بالایی برخوردار باشد.
پدر علم بازرسی جوش کشور اظهار داشت: باید تلاش کرد که کشور ایران در تمام عرصه های از فناوری به روز برخوردار شود.
شرکت های دانش بنیان مورد حمایت بیشتر قرار بگیرند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نیز در این همایش عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دارای شش شرکت دانش بنیان است که در حوزه های مختلف صنایع غذایی، صنایع دستی، گیاهان دارویی و... فعالیت می کنند.
عبدالله قاسمی پیربلوطی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند نقش مهمی در توسعه کشور ایفا کنند، اظهار داشت: حمایت از شرکت های دانش بنیان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
وی اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری برای توسعه و بهره گیری در مسیر ایجاد اشتغال دارد که باید این ظرفیت ها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بیان داشت: جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی یکی از ظرفیت های مهم در کشور به شمار می روند که باید از ظرفیت در مسیر توسعه کشور استفاده کرد.
وی اظهار داشت: باید مشکلات و موانع سد راه شرکت های دانش بنیان برداشته شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com