0  |  0

تکریم کارآفرینان برتر حفظ سرمایه های ملی است

تکریم کارآفرینان برتر حفظ سرمایه های ملی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: تکریم کارآفرینان و حمایت از آنها حفظ سرمایه های ملی جامعه است.
تکریم کارآفرینان برتر حفظ سرمایه های ملی است
 حسین فیروزی در جلسه سیاستگذاری کارآفرینان برتر استان کردستان در سنندج افزود: موضوع توسعه مقوله کارآفرینی یکی از کارهای باارزش در مسیر توسعه است که برای گسترش بحث کارآفرینی همه باید همکاری لازم را برای حمایت از کارآفرینان استان به عمل آوریم.
وی گفت: در این راستا دستگاه های اجرایی باید با همکاری، همدلی و هم زبانی تلاش لازم را برای برگزاری یازدهمین جشنواره برتر استان همزمان با سراسر کشور به انجام برسانند.
فیروزی ادامه داد: باید تعریف دقیقی از بحث کارآفرینی داشته باشیم و با شناسایی کارآفرینان برتر همه جانبه از آنها حمایت کنیم.
وی تاکید کرد: باید از احترام لفظی و شعاری از کارآفرینان با اقدامات جدی به احترام عملی و تکریم کارآفرینان برسیم و عملا از آنها حمایت کنیم.
جانشین رییس شورای ستاد سیاستگذاری کارآفرینان برتر استان کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تصمیمات و برنامه های مصوب شورای سیاستگذاری کارآفرینان استان کردستان باید مورد حمایت دستگاه های اجرایی قرار گیرد و موانع و مشکلات بر سر راه فعالیت کارآفرینان برتر را رفع کنیم.
فیروزی اظهار کرد: ما باید از طریق توجه به تفکر و اندیشه های کارآفرینان و نیروی انسانی خلاق و نوآور مسیر توسعه همه جانبه در استان را هموار کنیم.
وی خواستار همکاری دستگاه های اجرایی برای برگزاری مناسب جشنواره کارآفرینان برتر در استان کردستان شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه گفت: تا زمانی بحث کارآفرینی عملا مورد حمایت قرار نگیرد مقوله کارآفرینی را نمی توان به عنوان سرمایه توسعه مورد توجه قرار داد و توسعه استان محقق نمی شود.
وی گفت: باید کارآفرینان برتر را شناسایی و معرفی کرد و آنها را مورد حمایت مادی و معنوی قرار داد.
فیروزی اذعان کرد: کارآفرینان را باید الگوی جوانان قرار داد تا جوانان تشویق شوند تا در عرصه توسعه استان حضور یافته تا جوانان علاقمند به حضور در مسیر توسعه جامعه باشند.
وی برلزوم همکاری صدا وسیما و رسانه های جمعی در معرفی کارآفرینان برتراستان برای الگو برداری جوانان تاکید کرد تا از طریق اطلاع رسانی برای برگزاری جشنواره بتوان جوانان و کارآفرینان برتراستان را برای حضور پررنگ در این جشنواره ترغیب کرد.
فیروزی گفت: باید مباحث کارآفرینی را در جامعه توسعه داد و با فرهنگ سازی افراد را با اهمیت توجه بحث کارآفرینی آشنا کرد.
وی تصریح کرد: ورود بخش خصوصی در بحث توسعه و حمایت از کارآفرینان برتر الزامی است و باید راه را برای تقویت نقش کارآفرینان در توسعه استان هموار کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: بانوان کارآفرین رکن اساسی در توسعه جامعه هستند و باید شرایط را مشارکت آنها توسعه و ایجاد فرصت های تولید و اشتغال فراهم کنیم.
وی از فرمانداران نیز خواست در اسرع وقت ستاد شهرستانی را راه اندازی کنند و تاکید کرد بانک اطلاعاتی کارآفرینان برتر در استان برای ساماندهی آنها باید راه اندازی شود.
وی همچنین گفت: باید معافیت های مالیاتی و حمایت های بیمه ای از کارآفرینان را برای اجرا به دستگاه های اجرایی ارائه و پیشنهاد داد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com