0  |  0

تخفیف ۱۵ درصدی سود تسهیلات برای کارآفرینی در مناطق روستایی

تخفیف ۱۵ درصدی سود تسهیلات برای کارآفرینی در مناطق روستایی

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین گفت: متقاضیان کارآفرینی در روستاها از تخفیف ۱۵ درصدی نرخ سود و کارمزد تسهیلات بانکی برخوردار می شوند.

کریم حبیبی ظهر دوشنبه که به منظور بازدید از روستاهای رودبار الموت غربی به این بخش سفر کرده بود در جمع مردم روستای سیمیار اظهار کرد: رونق اقتصادی روستایی در اولویت برنامه های دولت تدبیر و امید است و به منظور توسعه اقتصاد روستایی ، دولت با پرداخت تسهیلات کارآفرینی از طرح های اشتغالزا حمایت می کند.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین بیان کرد: در طرح های اشتغالزایی پیش بینی شده در برنامه های دولت ، کارآفرینان از تخفیف ۱۵ درصدی نرخ کارمزد و سود بانکی برخوردار می شوند.

حبیبی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم حفاظت از محیط زیست و ساماندهی  موضوع جمع آوری زباله در روستاها خاطرنشان کرد: محیط زیست بستر زندگی و  مادرانسان هاست و همه ما وظیفه داریم از این منابع خدادادی حفاظت کنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com