0  |  0

شرکت های دانش بنیان و کار آفرین مورد حمایت مالی قرار می گیرند

شرکت های دانش بنیان و کار آفرین مورد حمایت مالی قرار می گیرند

سرپرست پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: از شرکت هایی دانش بنیان و کارآفرین از طریق کمک های مالی بلاعوض ، پیش خرید یا خرید تضمینی محصولات تولیدی ، ارائه وام ها و اعتبارات با بهره پائین حمایت مالی می شود.
عبد القیوم قلی پوری در همایش توسعه اقتصادی دانش بنیان در حوزه کشاورزی افزود: در جهت صادرات کالا و محصولات با استانداردهای جهانی شرکت های دانش بنیان و نیز برقراری ارتباط و تعامل بین المللی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی شود.
وی بیان کرد: تلاش بر این است که با ارایه خدمات مشاوره ای در زمینه مدیریتی ، بازرگانی ، مالی ، بازاریابی ، حسابداری وحقوقی کارآفرینان دارای ایده های دانش محور را در تبدیل نوآوری های فناورانه به محصولات قابل عرضه در بازار و ایجاد کسب و کاری موفق یاری دهیم .
قلی پوری در خصوص نحوه ارائه آموزش های لازم و مشاوره های تخصصی افزود : ارائه آموزش های لازم به نیروهای انسانی شرکت های دانش بنیان در زمینه های مختلف کارآفرینی و مدیریت کسب و کار درقالب کارگاه ، سمینار وبرگزاری دوره های متعدد آموزشی صورت می گیرد .
اصغر پرتوی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز گفت : تا کنون 15 شرکت تعاونی دانش بینان شناسائی و به بنیاد ملی نخبگان ، مرکز رشد یا پارک فناوری جهت طی روند قانونی و ثتب شرکت معرفی شده است .
وی اضافه کرد : تعداد سه شرکت دانش بنیان نیز به منظور کشت بافت گیاهی ، تولید ارقام مناسب باغی و زراعی ، تولید سموم با منشاء گیاهی و تولید و فرآوری گیاهان داروئی به بانک برای پرداخت تسهیلات کم بهره و طولانی مدت با استناد به تفاهم نامه فی مابین وزرات جهاد کشاورزی با معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری مبنی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان معرفی شده است .
به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی استان اردبیل ، وی از دیگر اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در حمایت از پارک علم و فن آوری نیز افزود : اراضی مورد نیاز برای احداث یک واحد گلخانه و تولید گیاهان داروئی به یکی از شرکت های دانش بنیان واگذار شده که امید واریم به زودی این واحد نیز با طی مراحل قانونی و اجرایی به بهره برداری برسد .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com