0  |  0

نام نویسی 60 نفر درجشنواره کارآفرینان برتر گلستان

نام نویسی 60 نفر درجشنواره کارآفرینان برتر گلستان

سید محمد دادو اضافه کرد: مهلت شرکت علاقه مندان به حضور در جشنواره کارآفرینان برتر در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تا 31 تیرماه تعیین شده است.
وی از همه افراد و شرکت هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می ­دانند، دعوت کرد که تا روز پنجشبه ٣١ تیر ١٣٩٥ به پایگاه www.karafarinanebartar.ir مراجعه و فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.
رییس اداره کارآفرینی گلستان، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی همراه با خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان اقتصادی در بخش های مختلف، ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار، تشویق به مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، حمایت معنوی از کارآفرینان برای ایجاد کسب و کار و رشد اعتماد به نفس و روحیه خودباوری را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
دادو همچنین از انتخاب 9 داور برگزاری جشنواره استانی کارآفرینان برتر خبر داد و گفت: این داوران در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات، افراد و شرکت های ثبت نام شده در سامانه را طبق شاخص های مد نظر، داوری خواهند کرد.
به گفته وی برترین های استانی این جشنواره آبان ماه امسال معرفی و سپس به مرحله ملی و کشوری جشنواره کارآفرینان برتر راه خواهند یافت.
وی افزود: جشنواره ملی کارآفرینان آذرماه سال جاری برگزار می شود.
طبق گزارش مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در استان گلستان سال گذشته 11.8 درصد بوده است.
استان گلستان دارای افزون بر یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت است که شغل بیشتر آنان بویژه در یکهزار و هفت روستا کشاورزی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com