0  |  0

کردستان پایلوت طرح توسعه کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات شد

کردستان پایلوت طرح توسعه کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات شد

نادر اردلان در نشست کمیته اجرای طرح تکاپو که در استانداری کردستان برگزار شد افزود: تفاهم نامه این طرح اوایل مرداد ماه با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان یونیدو با محوریت فناوری اطلاعات و اتباطات در کردستان امضاء می شود.
وی با اشاره به سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در اوایل مرداد ماه سال جاری جهت اجرائی شدن طرح تکاپو در کردستان اضافه کرد: استان کردستان به عنوان استان پایلوت در زمینه طرح توسعه کسب و کار پایدار در حوزه ICT انتخاب و از سال گذشته مقدمات اجرای این طرح در استان آغاز شده است.
اردلان با تاکید بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه ها و سودبران طرح تکاپو اظهار کرد: این طرح که قرار است منجر به ایجاد اشتغال شود را نمی توان به صورت تک سازمانی پیش برد، بلکه هم افزائی و هماهنگی بین دستگاه های مرتبط را می طلبد.
اردلان اظهار کرد: برای اجرائی شدن طرح تکاپو، توافق نامه اجرایی طرح توسعه رسته تولید نرم افزار و ارائه خدمات فناوری اطلاعات تهیه شده که شرح وظایف تمامی دستگاه های اجرایی در آن درج شده و لازم است پس از مطالعه، برای جمع بندی به دبیرخانه اجرایی ارسال شود.
طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) درصدد است تا با استفاده از ظرفیت بومی و بکارگیری تجارب سازمان ها بین المللی در سایر کشورها، برنامه منسجمی را برای تحرک در بخش تقاضای نیروی کار به اجرا درآورد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com