0  |  0

ایجاد 14 مرکز رشد و کارآفرینی در لرستان‌

ایجاد 14 مرکز رشد و کارآفرینی در لرستان‌

دکتر سعید محمدزاده در کمیته فرهنگی اجتماعی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه در استان پتانسیل‌های متفاوتی وجود دارد و این تفاوت موجب تنوع شده است، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با 32 مرکز در استان بالغ بر 180 رشته مهارتی دارد.
وی ادامه داد: برخی از این مراکز از شرکت‌های تعاونی ایجاد شده‌اند که خود این پتانسیل‌های مهارتی در آنهاست، نظیر بروجرد (1) که 150 تعاونی تحت نظر دارد.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تاکید کرد: یکی از اهداف و سیاست‌های وزارت علوم در ایجاد دانشگاه علمی کاربردی مهارت‌آموزی و کاربردی کردن دانش است.
محمدزاده تصریح کرد: وظیفه داریم در استان پتانسیل‌ها را شناسایی کنیم و برای اخذ مجوز مراکز به تهران اطلاع دهیم و مجوز بگیریم.
وی با بیان اینکه با توجه به تنوع زیاد این تعاونی‌ها خود دانشگاه علمی کاربردی مجوز مرکز رشد می‌دهد، افزود: پیگیر هستیم مجوز مرکز رشد بروجرد(1) را بگیریم تا با ایجاد مراکز رشد از پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با تاکید بر اینکه تنوعی در کار دانشگاه‌ها وجود دارد که این تنوع باعث اخذ مجوزها شده است، یادآور شد: پیشنهاد می‌شود کارگروه نظارتی بر اقداماتی که اعضای کمیته فرهنگی اجتماعی اقتصاد مقاومتی انجام می‌دهند، تشکیل شود تا پروژه‌ها آمایش کیفی شوند.
محمدزاده ایجاد سه مرکز رشد و 11 مرکز کارآفرینی را سهم دانشگاه جامع علمی کاربردی در ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام و خاطرنشان کرد: اعضای 11 مرکز کارآفرینی مشخص شده و منتظر پیاده‌سازی برنامه‌های آنان هستیم که مهمترین کار این مراکز بحث کسب و کار است.
وی با بیان این که پیگیر اخذ مجوز برای مرکز رشد بروجرد (1) نیز هستیم، تصریح کرد: مرکز دورود در حال تهیه طرح کسب و کار بوده و طرح کسب و کار مرکز خرم‌آباد نیز تهیه شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com