0  |  0

پرداخت تسهیلات به بانوان کارآفرین

پرداخت تسهیلات به بانوان کارآفرین

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قول مساعد رئیس صندوق پرداخت تسهیلات به بانوان کارآفرین استانکارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات در حوزه کارآفرینی بانوان گفت: در این راستا تسهیلات ویژه قرض‌الحسنه تا سقف 100 میلیون تومان به زنان سرپرست خانواری که در حوزه کارگاهی مشارکت می‌کنند پرداخت می‌شود.
فریبا رحمان‌پور ادامه داد: همچنین بانوان کارآفرینی که همسران بی‌کار دارند، در اولویت قرار گرفته و تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان با 4 درصد سود به آنها پرداخت می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل بازارچه زنان در گچساران گفت: همچنین قول مساعد برای پرداخت تسهیلات به میزان 300 میلیون ریال با 4 درصد سود به زنانی که دارای غرفه در این بازارچه هستند، داده شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com