0  |  0

پنجمین استارتاپ‌تریگر دانشگاه شریف برگزار می شود

پنجمین استارتاپ‌تریگر دانشگاه شریف برگزار می شود

استارتاپ تریگر یک رویداد آموزشی- رقابتی فشرده است که از امروز، 10 مرداد تا 15 مرداد ماه به مدت 6 روز، با هدف ایجاد محیطی سازنده به منظور خلق و پرورش ایده‌های کارآفرینانه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
در این رویداد، آموزش‌های ضروری برای تبدیل ایده به یک استارتاپ خوب در کارگاه‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. همچنین امکان تیم‌سازی برای صاحبان ایده و یا پیوستن به تیم‌ها برای برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، گرافیست‌ها و یا متخصصان دیگر از طریق برنامه‌های شبکه‌سازی مقدور است.
طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری رویداد استارتاپ تریگر برعهده‌ ستاد توسعه‌ ایده‌های کارآفرینانه (ستاک) است و مرکز کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌ شریف و مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته‌ دانشگاه صنعتی شریف، حامیان علمی و مالی و معنوی این رویداد هستند.
در چهار روز ابتدایی این رویداد برنامه‌های آموزشی در قالب کارگاه‌هایی و با عناوینی همچون طراحی مدل کسب و کار به زبان ساده به همراه مورد کاوی مدل کسب و کارهای موفق حوزه‌ تکنولوژی مالی، کاربرد هوش مصنوعی و داده‌کاوی در حوزه‌ بازارهای مالی و پولی، آشنایی با امنیت در حوزه پرداخت و تکنولوژی core banking و ارائه‌ ایده به سرمایه‌گذار و نقشه‌ مالی برگزار می‌شود.
همچنین، برنامه‌هایی تحت عنوان ملاقات سریع (Fast Meeting) و مشاوره (Mentoring) شانس ورود به برنامه‌ شتاب‌دهنده‌ شریف و استقرار 6 ماهه در مجتمع خدمات فناوری شریف به همراه حمایت مالی و مشاوره‌های فنی و کسب و کار و جوایز نقدی از جمله امتیازهایی است که برای سه تیم برتر در نظر گرفته شده است.
رقابت تیم‌ها طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 14 و 15 مردادماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس setak.sharif.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com