0  |  0

پایگاه اطلاع رسانی پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی استان راه اندازی شد

پایگاه اطلاع رسانی پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی استان راه اندازی شد

بهنام ملکی در این خصوص افزود: استانداری قزوین با توجه به اهمیت امر اطلاع رسانی و لزوم ارائه شفاف اطلاعات در حیطه فعالیت های خود در زمینه جذب و حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی، پایگاه اطلاع رسانی پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی استان را به آدرس http://investment.ostan-qz.ir راه اندازی کرده است.
وی اظهارکرد: در طراحی این پایگاه با توجه به ویژگی اصلی این رسانه، حداکثر تلاش برای پویایی محتوا و به روز نمودن سریع اطلاعات صورت می گیرد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان ادامه داد: پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی استان قزوین امیدوار است با ایجاد این بستر، روال مورد نیاز سرمایه گذاری و تولید اطلاعات، بهبود یافته و از این طریق فرهنگ تدوین و اشاعه اطلاعات در ساختار اداری این مجموعه و دستگاههای تخصصی مرتبط در استان نهادینه شود.
ملکی افزود: این پایگاه از بخش های اطلاعاتی مختلفی از جمله توانمندی ها، قابلیت ها و اولویت ها، مزیت ها مشوق ها و فرصت های سرمایه گذاری، راهنمای سرمایه گذاری، قوانین و آئین نامه ها، اخبار، سایت های مرتبط تشکیل شده است و گستره محتوا و خدمات قابل ارائه از طریق پایگاه اطلاع رسانی پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی به مجموعه معرفی شده محدود نخواهد شد.
ملکی ادامه داد: امیدواریم مخاطبان با بازدید از پایگاه اطلاع رسانی و خدمات سرمایه گذاری با ارسال نظرها و پیشنهادهای خود به نشانه پست الکترونیک اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری این اداره را جهت تکمیل و گسترش این مجموعه یاری نمایند.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین در خاتمه بیان کرد: اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری از طریق ایمیل [email protected] و یا از طریق حضوری آماده دریافت ایده های سرمایه گذاران، متخصصان و صاحبان اندیشه است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com