0  |  1

مرکز فن آفرینی «نوتک»، شتاب دهنده ایده‌ها به سمت تجاری سازی

مرکز فن آفرینی «نوتک»، شتاب دهنده ایده‌ها به سمت تجاری سازی

عضو هیئت عامل این مرکز درخصوص مرکز یادشده گفت: مرکز فن آفرینی«نوتک» با هدف توانمند سازی کارآفرینان فناورانه، فعالیت خود را آغاز کرده است.
حمزه قطبی نژاد با بیان اینکه این مرکز تلاش دارد ارتباط این کارآفرینان را با جامعه جهانی برقرار کند تصریح کرد: برای توسعه کسب و کارهای دانش بنیان باید به امکانات و ظرفیت های خارج از کشور توجه شود.
وی افزود: برای اینکه شرکت های دانش بنیان نوپا بتوانند از این ظرفیت ها استفاده کنند،تلاش شده است در این مرکز به کارآفرینان برای برقراری ارتباط با خارج از کشور کمک شود.
عضو هیئت عامل مرکز فن آفرینی«نوتک» تاکید کرد: ابتدا در قالب فراخوان از ایده های برتر دعوت شد تا طرح های خود را به مرکز نوتک معرفی کنند و در مرحله بعد با فرآیند داوری که با حضور داوران بین المللی، انجام می شود طرح ها مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی با اشاره به شرکت طرح های برگزیده در دوره توانمند سازی در ایران و آلمان گفت: حضور در خارج از کشور بیشتر به صورت فعالیت و تعامل در اکوسیستم استارت آپی است.
عضو هیات عامل مرکز فن آفرینی نوتک افزود: پس از این مرحله طرح ها وارد دوره 9 ماهه شتاب دهی خواهند شد و مرکز «نوتک » از آنها در جهت توسعه کسب و کار حمایت مالی خواهد کرد.
وی گفت:بیش از 300 طرح در این فراخوان ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود حدود 30 تیم وارد این دوره شوند.
عضو هیئت عامل مرکز فن آفرینی «نوتک»تصریح کرد: در پایان این دوره طرح ها آماده ارائه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستند.
وی گفت: امیدواریم در پایان این طرح کسب و کارهایی داشته باشیم که درحوزه بین الملل مدعی باشند.
مخاطبان برای ثبت نام در این طرح می توانند تا پایان وقت روز 15مرداد به سایت WWW.KNOW-TECH.IR مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com