0  |  0

معرفی برترین‌های پنجمین استارتاپ تریگر دانشگاه شریف

معرفی برترین‌های پنجمین استارتاپ تریگر دانشگاه شریف

پنجمین رویداد آموزشی و رقابتی استارتاپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
بر این اساس، پنجمین استارتاپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف با موضوع تکنولوژی مالی (FinTech) از 10 تا 15 مرداد ماه با حضور 70 دانشجو از دانشگاه‌های پایتخت در قالب 16 تیم به مدت شش روز در این دانشگاه برگزار شد و سه تیم bite/coin در زمینه اپلیکیشن کیف پول مجازی، شاخص در زمینه طراحی استراتژی‌های معاملاتی و تبدیل آنها به کد و همچنین تیم zulutu در زمینه فروش کارت هدیه مجازی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در این مراسم که با حضور مشاوران و مربیان تخصصی دانشجویان همراه بود، به تیم نخست پنجمین رویداد آموزشی و رقابتی استارت آپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف مبلغ 25 میلیون ریال، تیم دوم 15 میلیون ریال و تیم سوم نیز 10 میلیون ریال جایزه اهدا شد.
همچنین سه تیم برتر پنجمین استارتاپ تریگر دانشگاه صنعتی شریف با نظر داوران به عنوان هسته‌های مرکز کارآفرینی انتخاب شده و علاوه بر بهره‌مندی از خدمات مالی و آموزشی رایگان، امکان ورود به برنامه شتاب دهنده شریف (sharif accelerator) را خواهند داشت.
در این رویداد شش روزه، آموزش‌های ضروری برای تبدیل یک ایده به یک استارت آپ مناسب در کارگاه‌های آموزشی به شرکت کنندگان ارائه شد و امکان تیم سازی برای صاحبان ایده و یا متخصصان دیگر از طریق برنامه‌های شبکه سازی نیز میسر بود.
شرکت کنندگان در چهار روز نخست پنجمین رقابت استارت آپ تریگر، در چهارکارگاه عمومی و تخصصی شرکت کرده و در این چهار روز علاوه بر آشنایی با افراد توانمند، با ایده‌های یکدیگر آشنا شدند و توانستند به تیم خود عضو جدیدی اضافه کرده یا به تیم‌ها و ایده‌های دیگر بپیوندند. 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com