0  |  0

فراخوان شناسایی استارتاپ های شهر هوشمند اعلام شد

فراخوان شناسایی استارتاپ های شهر هوشمند اعلام شد

این فراخوان با هدف حضور استارتاپ‌های حوزه شهر هوشمند در دومین همایش شهر هوشمند از سوی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» وابسته به سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام شده است؛ کسب‌وکارهای نوپا می‌توانند در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند به طور رایگان حضور داشته باشند و از این فرصت برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند.
مهلت ثبت‌نام این استارتاپها تا تاریخ ۲۲ مردادماه جاری عنوان شده است و این مرکز از تمامی استارتاپهای فعال در عرصه سرویس‌های عمومی و شهری دعوت کرده تا با ثبت نام در بخش خدمات سامانه اینترنتی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» نسبت به ارائه درخواست شرکت در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند اقدام کنند.
به این منظور، کسب‌وکارهای نوپا که موضوع فعالیت‌ آنها به هر نحو با خدمات عمومی و شهری مرتبط است مانند سیستم حمل و نقل، خدمات عمومی، سرویس‌های واقعیت افزوده، مسیریابی، نقشه، برنامه‌های مرتبط تلفن همراه، اطلاع‌رسانی و سایر موارد، می‌توانند درخواست حضور در نمایشگاه شهر هوشمند را از طریق بخش خدمات در سامانه اینترنتی «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» به نشانی ictstartups.ir ارسال کنند.
همایش شهر هوشمند، شهریورماه در تهران برگزار می شود. جایزه استارتاپ برتر نیز به انتخاب کمیته ارزیابی این همایش تعلق خواهد گرفت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com