0  |  0

دانش آموزان دشتستان بوشهر به مسابقات کارآفرینی فیلیپین راه یافتند

دانش آموزان دشتستان بوشهر به مسابقات کارآفرینی فیلیپین راه یافتند

محمد صادق موسوی افزود: تیم شش نفره دانش آموزان دشتستانی در دو گروه سنی 15ساله از برادران و خواهران موفق به کسب این عنوان قهرمانی ملی شده اند.
وی یادآور شد: در ارائه این طرح و ایده و برگزاری دوره های آموزشی و کارآفرینی اداره آموزش و پرورش دشتستان و خیرین نقش بسزایی داشت.
موسوی گفت: دراین مسابقات طراحی و اجرای کسب وکار و کارآفرینی نوین با هدف آموزش، توانمندسازی و ایجاد کارآفرینی و اشتغال در بین معلولان و دانش آموزان مطرح بود.
وی افزود: طراحی، ساخت و آموزش چگونگی ساخت تابلوهای برجسته مسی و حکاکی نقاشی های مدرن بر روی سنگ های کوهی و ارائه بازارچه و فروش محصولات معلولان و آثار هنرمندان و دیگر اقشار نیازمند جامعه و ایجاد مشاغل خانگی از مهمترین دستاوردهای این طرح و ایده بود.
موسوی گفت:ایجاد و راه اندازی بازارچه های دانش آموزی در مدارس و جامعه برای فروش محصولات تولیدی معلولان جسمی و حرکتی آموزش دیده، کسب درآمد برای این قشر و ایجاد روحیه اعتماد به نفس آنها از اهداف این ایده بود که محقق شد.
وی همچنین پویایی اقتصادی در خانواده های معلولان با حمایت خیرین و سرمایه داران وایجاد فرصت های شغلی را از دیگر اهداف مهم طرح کسب و کار اجتماعی و کارآفرینی این دانش آموزان ذکر کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com