1  |  0

راه اندازی مدرسه کسب و کار در استان زنجان

راه اندازی مدرسه کسب و کار در استان زنجان

پرفسور یوسف ثبوتی در مراسم تجلیل از صنعتگران، معدن‌کاران و اصناف برتر استان زنجان، اظهار کرد: در مدرسه کسب و کار نسبت به پذیرش افرادی که با محیط کار آشنا هستند اقدام می‌شود و با شناسایی افراد دارای مهارت نسبت به ایجاد زمینه فعالیت جوانان دارای استعداد در دستگاه‌های دولتی اقدامات لازم انجام می شود.
مؤسس مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان هدف از راه‌اندازی مدرسه کسب و کار را ایجاد شرایط برای ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان استان زنجان عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی مدرسه کسب و کار مرکز نیروهای متخصص و ماهر در عرصه فعالیت‌های تجاری تربیت می‌شوند.
ثبوتی به چگونگی اداره مدارس کسب و کار در سوئیس اشاره کردو افزود: در این کشور دانشجوی پذیرفته شده برای تحصیل در این مرکز از افراد آشنا به محیط کار هستند.
وی تصریح کرد: مجوز اخذ شده برای راه‌اندازی مدرسه کسب و کار در زنجان، برای هیچ کسی صادر نشده است و در واحد آموزشی مدرسه کسب و کار، همه امور مدیریتی و اجرایی بر عهده خود مرکز بوده و دیگر دستگاه‌ها دخالتی در انجام امور این مرکز نخواهند داشت.
مؤسس مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان افزود: با حذف دو سوم دولت و کارکنان آن می‌توان شاهد رشد در سطح کشور بود و دو سوم قوانین ایجاد شده که در سطح کشور وجود دارند در دیگر کشورها نیست
ثبوتی افزود: مدیرانی که برای مدیریت صنعتی، بیمه، بانک هستند از جمله افرادی هستند که تنها تحصیلات دانشگاهی دارند وبسیاری از مدیران به دلیل عدم مهارت در فعالیت‌ها دچار مشکل می شوند.
وی با بیان اینکه با ایجاد زیرساخت‌ها زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای جوانان فراهم می‌شود، ادامه داد: در مدرسه کسب و کار استان زنجان با بهره‌گیری از مدرسان خارجی برای تربیت نیروهای متخصص و ماهر اقدامات لازم به عمل آید.
مؤسس مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان لازمه اشتغال در جامعه را مهارت آموزی عنوان کردو گفت: توجه به امر مهم جلوی بسیاری از مشکلات را می گیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com