0  |  0

صندوق کارآفرینی امید بیش از چهار هزار فرصت شغلی در استان اردبیل ایجاد کرد

صندوق کارآفرینی امید بیش از چهار هزار فرصت شغلی در استان اردبیل ایجاد کرد

محمد حسن شاهنده همچنین از پرداخت بالغ بر 686 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد 4 درصد از آغاز دولت تدبیر و امید برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در استان اردبیل، تسهیلات ازدواج و رفع نیازهای ضروری افراد جامعه خبر داد.
وی با اشاره به رویکرد جدید صندوق امید بیان کرد: تاکید صندوق کارآفرینی امید بر فرآیند محوری در تولید است و با این هدف پرداخت تسهیلات به تدریج از کسب و کارهای فرد محور خارج و به سمت کسب و کارهای بازار محور و تولید محور حرکت می کند.
وی اضافه کرد: بر این اساس پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی عضو خوشه ها و شبکه های کسب و کار و زنجیره های تولید در اولویت کار صندوق قرار دارد.
شاهنده یکی از استراتژی های اصلی صندوق را تحقق شعار هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه عنوان کرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید از روستاهای دارای پتانسیل تولیدی و گردشگری اطلاعات لازم را اخذ نموده و در جهت رونق روستاها و ایجاد اشتغال روستایی تسهیلات لازم را اعطا می نماید.
مدیر صندوق استان اردبیل حمایت مالی این صندوق را معطوف به بازار سنجی و منبع گرایی دانست و گفت: با بهره مندی از این راهبردها باید اقتصاد محلی و روستایی را به اقتصاد ملی و بین المللی پیوند بزنیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com