0  |  0

توجه اتحادیه اروپا به زنان کارآفرین ایرانی

توجه اتحادیه اروپا به زنان کارآفرین ایرانی

نماینده اتحادیه اروپا در برنامه شایستگی مدیریت - با اشاره به اینکه از سال ۲۰۰۴ برنامه ای در اتحادیه اروپا با عنوان برنامه شایستگی مدیریت توسط کمیسیون کارافرینی این اتحادیه و به پشتیبانی پارلمان اتحادیه اروپا مدنظر قرار گرفت اظهار کرد: به همین منظور و در پی رفع تحریم ها وتوافق هسته ای ایران برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپاEBC*L تصمیم گرفته تا برای نخستین بار جایزه زنان کارافرین را به بانوان ایرانی اهدا کند و علاوه بر این شرکت شایسته نیز در این راستا انتخاب شود.
وی ادامه داد: شاخص‌هایی همانند کارافرینی، نوآوری، برندسازی، توسعه صنایع خانگی، توسعه صنایع دستی، مشتری مداری، رعایت محیط زیست و ارزش های انسانی، مسئولیت اجتماعی و غیره مدنظر قرار می‌گیرد.
فصلی پور با اشاره به اینکه دو مراسم در پاریس و وین به همین منظور برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: قطعا جلساتی در حاشیه این مراسم برگزار می شود و تجار کشور های مربوط می ‌تواننند با کارافرینان ایرانی در رابطه با مباحث تجاری و بازاریابی مذاکرده کنند. در وین شرکت شایسته و در پاریس زنان کارآفرین برتر انتخاب می‌شوند.
وی با بیان اینکه در چنین مراسمی کالاهای ایرانی به جهان معرفی می‌شود و فرصت مناسبی برای تجارت صورت می‌گیرد، گفت: در حوزه کار افرینی دو بخش کارافرینی سنتی و مدرن را خواهیم داشت که صنایع دستی وصنایع خانگی از جمله موارد مربوط به کارافرینی سنتی و کسب و کار های اینترنتی مربوط به کارافرینی مدرن است.
این نماینده اتحادیه اروپا در برنامه شایستگی مدیریت با اشاره به اینکه زنان کارافرین در تمامی حوزه های فعالیت اقتصادی انتخاب می شوند یادآور شد: بر اساس درخواستی که به اتاق های بازرگانی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ونیز سایر نهاد های فعال ارسال می‌شود کسانی که واجد شرایط هستند به دفتر مرکزی EBC*L معرفی می‌شوند و پس از بررسی های نهایی نفرات برتر در وین معرفی خواهند شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com