0  |  0

شرکت‌های دانش‌بنیان به طرق مختلف حمایت می‌شوند

شرکت‌های دانش‌بنیان به طرق مختلف حمایت می‌شوند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان داخل و خارج از پارک‌های علم و فناوری کشور به طرق مختلف حمایت می‌شوند.
محمد فرهادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرهنگی اقتصادی لرستان که در بوستان گفت‌وگو برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در راستای حمایت از تولید داخل اظهار داشت: عمده‌ترین برنامه‌ای که در این راستا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دنبال می‌کند الزام مراکز دانشگاهی و آموزشی تحت نظر این وزارتخانه برای خرید تجهیزات و ملزومات موردنیاز خود از تولیدات داخلی است.
وی افزود: در این راستا سال گذشته قراردادی به ارزش بیش از 44 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات داخلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با تولیدکنندگان داخلی منعقدشده است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره و بیان کرد: به این منظور این وزارتخانه در نظر دارد از تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان داخل و خارج از پارک‌های علم و فناوری کشور به طرق مختلف حمایت کند.
وی همچنین توسعه فرصت‌های عرضه تولیدات داخلی را درگرو تبلیغ این تولیدات دانست و تصریح کرد: تولیدکنندگان باید با استفاده از ابزارهای گوناگونی نظیر شناسایی محصولات و بازاریابی آن‌ها در بازارهای هدف به توسعه فروش تولیدات خود کمک کنند که در این راستا وزارت علوم حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان انجام می‌دهد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com