0  |  0

ارائه مجدد وام بانکی به برخی از کارآفرینان بدهکار، امری مثبت است

ارائه مجدد وام بانکی به برخی از کارآفرینان بدهکار، امری مثبت است

"نادر قاضی‌پور" نماینده مردم ارومیه، با اشاره به ارائه وام بانکی به برخی از بدهکاران بانکی گفت: بدهکاران بانکی، چند گروه هستند؛ گروهی از آن‌ها وام بانکی دریافت کرده و پس از آن، متواری شده‌اند که در این زمینه، قوه قضاییه باید با آن‌ها برخورد کند و عده‌ای از آن‌ها وام بانکی دریافت کردند اما در مسیر تجارتشان متحمل ضرر شدند و نهایتاً یک تعداد از دریافت‌کنندگان وام بانکی، کارآفرین بودند که بر اساس شرایط نامطلوب اقتصادی ورشکست شده‌اند و آهی در بساط ندارند.
وی با بیان اینکه گردش مالی، یکی از مشکلات عمده کارآفرینان ورشکسته است، افزود: بدون شک ما باید سرمایه‌ای در اختیار این کارآفرینان قرار بدهیم تا کارخانه خود را راه‌اندازی کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: اگر شما شنیدید که بانکی به بدهکار بانکی‌ای وام داده است، بدون شک این موضوع بر اساس تقویت سرمایه در گردش فعالیت اقتصادی آن بدهکار بانکی بوده است.
این نماینده مجلس تصریح کرد: ارائه وام بانکی به برخی از بدهکاران بانکی، امر مثبتی تلقی می‌شود چراکه از این طریق می‌توان مانع تعطیلی برخی کارخانجات شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com