0  |  0

راه اندازی مرکز مهندسی فرآیندهای کسب و کار در دانشگاه امیرکبیر

راه اندازی مرکز مهندسی فرآیندهای کسب و کار در دانشگاه امیرکبیر

این مرکز با مشارکت و همکاری دکتر علیرضا منتظمی استاد تمام دانشگاه مک مستر کانادا و استاد همکار دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس شده است.
فعالیت این مرکز طی یک جلسه سخنرانی علمی با محوریت «راهبری تغییرات دیجیتالی Leading Digital Transformation» با سخنرانی دکتر علیرضا منتظمی و با حضور دکتر مسعود برومند معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رسماً آغاز شد.
دکتر برومند معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این جلسه ضمن ارزشمند دانستن فعالیت های مرکز مهندسی فرآیندهای کسب و کار، بر ضرورت و اهمیت آن تاکید کرد و از دانشکده مهندسی صنایع برای راه اندازی این مرکز قدردانی کرد.
به منظور تشریح فعالیت های مرکز مهندسی فرآیندهای کسب و کار و برقراری ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین در راستای توافق نامه فی مابین دانشگاه و سازمان ملی بهره وری ایران در جلسه افتتاح این مرکز مدیرانی از صنعت پتروشیمی، بانک ها، صدا و سیما و سازمان ملی بهره وری ایران حضور داشتند.
در این جلسه همچنین مسئولین، اساتید و دانشجویان دانشکده مهندسی صنایع نیز حضور داشتند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com