1  |  1

انعقاد قرارداد بیش از 44 میلیارد تومان محصولات شرکتهای دانش بنیان

انعقاد قرارداد بیش از 44 میلیارد تومان محصولات شرکتهای دانش بنیان

محمد فرهادی وزیر علوم درباره ایجاد فضای رقابتی بین پارک های علم و فناوری سراسر کشور گفت: جشنواره های مختلفی هرساله برای معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک ها برگزار می شود که رقابت بین آنها را تقویت می کند.
وی با اشاره به این جشنواره ها ادامه داد: جشنواره شیخ بهایی از سوی شهرک علم و فناوری (متشکل از دو پارک) اصفهان، فن بازار و همچنین جشنواره ملی ایده های برتر توسط پارک علمی و فناوری یزد، به منظور نمایش و معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان هرساله برگزار می شود.
فرهادی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور در کنار متقاضیان، صاحبان ایده و فن می نشینند و ضمن مذاکره با هم قرارداد می بندند، درواقع این امر باعث ایجاد یک رقابت برای تبدیل ایده به ثروت و کسب بازار شرکتها است.
وزیر علوم با اشاره به برنامه ای دیگر در این راستا اظهار داشت: برگزاری نمایشگاههای سالانه تکنولوژی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باعث دیده شدن تولیدات شرکتهای دانش بنیان و انعقاد قرارداد با متقاضیان می شود.
وی یادآور شد: در نمایشگاه تجهیزات سال 94 ، حدود 25 میلیارد تومان و امسال بیش از 44 میلیارد تومان برای تولیدات شرکتهای دانش بنیان قرارداد بسته شد که آنها عمدتا محصولات مورد نیاز مراکز علمی، پژوهشگاهها و دانشگاههای کشور بوده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com