0  |  0

۲۶۰۰ فقره تسهیلات اشتغال طی ۳سال اخیر در استان مرکزی پرداخت شد

۲۶۰۰ فقره تسهیلات اشتغال طی ۳سال اخیر در استان مرکزی پرداخت شد

احسان مهدوی هزاوه اظهار داشت: طی سال ۹۳، ۳۸۳ فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۸۰میلیارد ریال از سوی صندوق کارآفرینی امید در استان مرکزی اعطا شده که در سال ۹۴، این رقم به ۲۴۰میلیاردریال در قالب ۹۹۰ فقره تسهیلات افزایش یافته است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲۲۵ فقره تسهیلات اشتغال از سوی این صندوق به متقاضیان واگذار شده که رقم آن ۲۹۰میلیارد ریال است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی بیان کرد: طی دو سال گذشته اعطای تسهیلات ازدواج را نیز در استان مرکزی در دستور کار قرار دادیم که یک هزار و ۶۰۰ مورد تسهیلات ازدواج در سال ۹۴ و ۲۱۰مورد طی سال جاری تاکنون به متقاضیان واگذار شده است.
مهدوی هزاوه تصریح کرد: همچنین ۱۳۲فقره تسهیلات ازدواج به دانشجویان و ۶۰ مورد تسهیلات ازدواج نیز به ایثارگران اعطا شده است.
وی با اشاره به اهداف صندوق کارآفرینی امید، خاطرنشان ساخت: رویکرد و هدف اصلی این صندوق، حمایت از دهک های پایین جامعه برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک و خانگی است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: در ارزیابی عملکرد صندوق های کارآفرینی در سطح کشور در سال ۹۴، صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی یکی از صندوق های موفق و برتر شناخته شد.
مهدوی هزاوه ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که صندوق کارآفرینی امید در دستور کار دارد حمایت از ابداعات و نوآوری هایی است که جنبه تجاری و درآمدزایی دارند و در این راستا تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری استان مرکزی منعقد کرده تا طرح های اشتغال دانش بنیان را نیز مورد حمایت قرار دهد.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی ایجاد اشتغال و درآمدزایی در روستاها است و تلاش داریم شعار «هر روستا، یک محصول» عملی شود که چند روستای استان مرکزی به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده اند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی بیان کرد: تلاش داریم اعطای تسهیلات اشتغال زایی تا حد امکان از حالت سنتی و بی هدف خارج شده و معطوف به ایجاد شغل باشد و در فرآیندهای پس از راه اندازی کسب و کار نیز نظارت داریم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com