0  |  0

فعالیت 53 شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری زنجان

فعالیت 53 شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری زنجان

مجتبی شهیدی با بیان اینکه این مرکز در همه رشته‌ها متقاضیانی را که مراجعه می‌کنند با دارا بودن شرایط ویژه و داشتن ایده‌های نو و کاربردی می‌پذیرد، تصریح کرد: همه شرکت‌های مستقر در پارک از سطح استان انتخاب شده‌اند و به نوعی داخلی هستند و چند شرکت هم از شهرستان‌های اطراف در این پارک مسقر شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تلاش شده تا محصولاتی که در این شرکت‌ها تولید می‌شوند ویژگی فناور بودن را حفظ کند، تصریح کرد: با رعایت کردن این نکته و حفظ فناور بودن‌، تبدیل به نوآوری شده و در نتیجه در بازار نیز کاربردی خواهد بود.
رییس پارک علم و فناوری استان ضمن تاکید بر اینکه محصولاتی که در شرکت‌های دانش‌بینان ساخته می‌شوند بسته به نوع محصول تولیدی مجوزهای‌شان را از ارگان دولتی و یا غیردولتی اخذ می‌کنند، اظهار کرد: محصولات تولیدی برای فروش نیاز به مجوز دارند و این مجوز از طریق ارگان‌ هایی مانند اداره استاندارد، بهداشت، صنعت معدن و تجارت و ... اخذ می‌شود و پس از طی کردن این مراحل منجر به فروش محصول در بازار می‌شود.
شهیدی خاطرنشان کرد: اخیرا در حوزه کشاورزی پیشنهاداتی برای احداث گلخانه و همین‌طور پرورش ماهی انجام شده است که با مطالعات و بررسی‌های انجام شده و طی مراحل و پروسه مطالعاتی توسط کارشناسان این تقاضا توسط پارک پذیرفته خواهد شد.
وی ادامه داد: هم اکنون نیز شرکت‌هایی که پارک علم و فناوری استان فعالیت می‌کنند، توانسته‌اند افتخارات زیادی را کسب کنند و همچنین در حوزه کارآفرینی در بین جوانان نیز قدم‌های خوبی برداشته شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com