0  |  5

اگر به جای مدیر گوگل بودید، چه می‌کردید؟

اگر به جای مدیر گوگل بودید، چه می‌کردید؟

دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رویدادی مجازی با محوریت خدمات و محتوای موتور جستجوهای بومی برگزار می‌کنند. این رویداد، فرصتی برایتان فراهم می‌کند که شاید فقط در اختیار مدیر گوگل یا مایکروسافت باشد!

فرصتی پیش آمده که ایده‌هایتان را ارزیابی کنید و با حمایت سرمایه‌گذاران، آن‌ها را به اجرا بگذارید. احتمالا تا به حال برای‌تان پیش آمده باشد که آرزو کنید به جای مدیر گوگل باشید و ایده‌هایی را عملی کنید. موقعیت جذابی است؛ عالمی از سرمایه جلوی‌تان نشسته است که می‌توانید درباره‌اش تصمیم بگیرید و نتیجه‌ی تصمیم را ببینید.

در حال حاضر، این فرصت برای شما هم وجود دارد. مراکز بزرگ تحقیقاتی و علمی هم پشتیبانی‌تان خواهند کرد.

«دانشگاه شهید بهشتی» به همراه «پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات»، رویدادی کارآفرینی برگزار خواهند کرد. شرکت در این رویداد به صورت تیمی (تیم‌های سه تا هفت نفره) ممکن است. شما در این رویداد، ایده‌های خودتان را ارائه می‌دهید و برای آن‌ها در بستری آنلاین برنامه‌ریزی می‌کنید. شرط ورود ایده‌ی شما به این رویداد، این است که در حوزه‌ی فعالیت‌های یک موتور جستجو باشد. همچنین، باید به صورت مدل کسب و کاری مستقل طراحی شود. در انتهای این مسابقه، جوایزی نفیس هم اهدا می‌شود؛ تیم اول سی میلیون تومان، تیم دوم پانزده میلیون تومان و تیم سوم ده میلیون تومان.

بیشتر این رویداد به صورت آنلاین است. در مرحله‌ی اول، بیست و پنج روز فرصت دارید تا به همراه هم‌تیمی‌هایتان و با کمک مربیان رویداد، روی ایده‌تان کار کنید و بوم کسب و کارش را آماده کنید. این بوم‌ها به نظر داوران می‌رسند (نیازی به حضور شما نیست). پس از نظر داوران، ۱۰ گروه برنده می‌شوند و به هرکدام یک میلیون تومان پاداش اهدا می‌شود. این ده گروه، دوباره با هم رقابت خواهند کرد و سه گروه برنده و پنج گروه برتر مشخص می‌شوند. سه گروه برنده علاوه بر جوایزی که در بالا گفتیم (سی، پانزده و ده میلیون تومان)، از حمایت مادی و معنوی برای اجرای مدل کسب و کارشان هم بهره خواهند برد. پنج گروه برتر هم با سرمایه‌گذاران، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده‌ها آشنا می‌شوند. در نظر داشته باشید که در اختتامیه‌ی این رویداد، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهنده‌ی زیادی حضور دارند.

گوگل در ابتدا موتور جستجویش را راه انداخت. الآن هم بیش از هرچیز با عنوان بهترین موتور جستجوی دنیا شناخته می‌شود. ولی تا به حال کارهای زیادی کرده‌است؛ از ساختن اندروید گرفته تا تجزیه و تحلیل داده. در ایران هم موتورهایی مثل پارسی‌جو و یوز همین کار را انجام می‌دهند. فکر می‌کنید اگر به جای گوگل و یا نمونه های وطنی مانند پارسی جو و یوز بودید، چه ایده‌ای به ذهن‌تان می‌رسید؟

برای ثبت نام در این رویداد که برای پربارتر کردن «طرح ملی جویشگر بومی» شروع شده است، به اینجا مراجعه کنید. منتظر شما و ذهن توانمند‌تان هستیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com