0  |  0

تربیت کارآفرین، اخلاق مداری و کارآفرینی محور کاری دانشگاه تهران

تربیت کارآفرین، اخلاق مداری و کارآفرینی محور کاری دانشگاه تهران

محمود نیلی احمد آبادی در آئین تودیع و معارفه رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج افزود: دانشگاه تهران دربرنامه سوم خود این سه محوراصلی را در صدربرنامه ها قرارداده که این سه موضوع براساس اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است.
وی بیان داشت: تلاش براین است که برنامه های منطبق با اقتصاد مقاومتی در دانشگاه تهران اجرا شود.
نیلی احمدآبادی، تعداد دانشجویان تحت پوشش دانشگاه تهران را 49 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 2هزارو 400 دانشجو،خارجی هستند.
وی افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی نیز تعدادی برنامه به دانشگاه تهران اعلام کرده که با برنامه ریزی انجام شده سعی بر فعال کردن آن ها داریم.
نیلی احمدآبادیاظهار داشت: یکی ازبرنامه های مهم دیگر دراین دانشگاه قرارگرفتن دانشگاه تهران درتراز 200 دانشگاه برتر جهان است که موضوع به صورت ویژه دنبال می شود و خوشبختانه استانداردها و ظرفیت های لازم برای این دانشگاه وجود دارد تا به رتبه مورد نظر برسد.
وی دربخش دیگری ازسخنانش به فعالیت این دانشگاه دربخش آب پرداخت وبیان داشت: دانشگاه تهران یکی از گسترده ترین فعالیت های خود را به بخش آب معطوف داشته است.
نیلی احمدآبادی گفت: اکنون دانشکده های فنی، محیط زیست و ابوریحان دربخش آب فعالیت می کنند و بیش از270 نفر عضوهیات علمی مستقیم دربخش آب درگیرهستند.
این مسئول افزود: به تازگی یک موسسه بین المللی اطلاعات آب با همکاری دانشگاه تهران ، وزارت نیرو و یونسکو تشکیل شده و شروع به کار کرده است که امیدواریم به زودی شاهد فعالیت گسترده آن باشیم.
وی اظهار داشت: این موسسه پروژه هایی در زمینه آب، محیط زیست و آبرسانی در دست اقدام دارد.
رئیس دانشگاه تهران با اشاره به تنوع رشته های تحصیلی این دانشگاه گفت:
تلاش شده با کشورهای مختلف ارتباطات بین رشته ای و تبادل استاد ودانشجو داشته باشیم.
دراین آیین از خدمات علی سلاجقه قدردانی و سید حسین گلدانساز به عنوان رئیس جدید پردیس کشاورزی ومنابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج معرفی شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com