0  |  0

صندوق کارآفرینی امید: اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی به سرمایه‌گذاران بوم گردی

صندوق کارآفرینی امید: اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی به سرمایه‌گذاران بوم گردی

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان شمالی گفت: یک میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی،اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی به سرمایه‌گذاران بوم گردی بهسازی و تجهیز منازل روستایی به سرمایه گذاران بوم گردی پرداخت می شود.
امین خوشقامت افزود: براساس تفاهم نامه منعقد شده بین این صندوق و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، افرادی که بخواهند در روستاهای هدف گردشگری، مناطق بوم گردی ایجاد کنند، تسهیلات با کارمزد 4درصد دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه ایجاد مناطق بوم گردی، ماندگاری گردشگران و ارزآوری استان را افزایش می دهد، گفت: تاکنون متقاضیانی از روستای روئین اسفراین و روستای گز برای دریافت تسهیلات به صندوق معرفی شده اند.
به جز دو مجوز صادر شده برای روستاهای روئین و گِز، 30 پرونده درخواست وام دیگر هم در حال استعلام و بررسی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com