0  |  0

مرکز رشد جامع واحدهای فناور دانشگاه پیام نور گلستان افتتاح شد

مرکز رشد جامع واحدهای فناور دانشگاه پیام نور گلستان افتتاح شد

قربان شهریاری در مراسم افتتاح مرکزرشد جامع واحدهای فناور در این دانشگاه اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، با ثبت نخستین شرکت دانش بنیان پیام نور استان در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست در این دانشگاه، مرکز رشد جامع واحدهای فناور دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور استان گلستان با ثبت نخستین شرکت دانش بنیان پیام نور در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست با عنوان فرادیس مهر هیرکان و برای هم‌افزایی ظرفیت‌های تجاری‌سازی، تحقیقاتی، کاربردی و فناورانه و استفاده بهینه از فضا، امکانات پژوهشی و آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه و اطلاع‌رسانی و حمایت‌های مادی و معنوی، تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری استان امضاء کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان تصریح کرد: با اخذ مجوز راه‌اندازی مرکز جامع رشد واحدهای فناور از وزارت علوم، اقدام به افتتاح ساختمان شماره 2 مرکز رشد پارک علم و فناوری استان در این دانشگاه کردیم.
شهریاری گفت: حمایت از سمینارها، کنفرانس‌ها، کارگاه‌های تخصصی دانشجویی پارک، ترغیب و تشویق اعضای هیئت علمی پیام نور به منظور خدمات فنی و مشاوره‌ای و همکاری مستمر با پارک و تلاشی برای گسترش فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه از دیگر اهداف دانشگاه پیام نور است.
وی اظهار کرد: با بیان اینکه 25 درصد از دانشجویان استان گلستان در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند، گفت: هم‌اکنون حدود 18 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان تصریح کرد: سیاست اقتصاد مقاومتی با فن‌آوری و علوم دانش بنیان گره خورده و از آنجا که قانون مربوطه نیز تصویب شده بستر لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی با فناوری در گلستان فراهم است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com