0  |  0

الگوی کسب و کار بانوان خراسان رضوی تدوین می شود

الگوی کسب و کار بانوان خراسان رضوی تدوین می شود

فرشته سلجوقی در نشست هم اندیشی تشکیل گروه کاری راهکارهای تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی در حوزه بانوان و خانواده استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: بدین منظور ستاد اشتغال بانوان با هدف پیگیری اجرای این مهم با مسئولیت اداره کل امور بانوان و خانواده تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین برنامه های این ستاد، تدوین الگوی کسب و کار بانوان است، اضافه کرد: با افزایش تعامل بین دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و شناسایی مشکلات در چار چوب نشستهای تخصصی و کارشناسی، زمینه تدوین این طرح فراهم می شود.
وی بر لزوم تدوین شرح وظایف نهادهای دولتی در حوزه اشتغال بویژه بانوان تاکید و اظهار کرد: با حمایت از مشاغل خُرد، روستایی و خانگی و آماده سازی فضا برای ثبت ایده های خلاقانه، می توان زمینه را برای حضور فعال بانوان در اقتصاد فراهم کرد.
سلجوقی به بررسی طرح' نقش آموزش و یادگیری در اشتغال پایدار با رویکرد کارآفرینی' پرداخت و گفت: مراکز فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره های کل بهزیستی و صنعت، معدن و تجارت در اجرایی شدن آن نقش موثری دارند.
وی ظرفیت های موجود در بخش بانوان کارآفرین استان را بی بدیل دانست و ابراز امیدواری کرد: با استفاده ی بهینه از تجارب فعالان این عرصه و امکانات موجود در مراکز دانش بنیان و آموزش عالی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش استان باشیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com