0  |  0

برگزاری دومین رویداد ملی کارآفرینی حوزه سلامت در مهر ماه

برگزاری دومین رویداد ملی کارآفرینی حوزه سلامت در مهر ماه

دکتر لادن گیاهی، رویداد ملی اینوتک سلامت را رویداد مهم کارآفرینی و فناوری اختصاصی حوزه سلامت توصیف کرد و گفت: به دنبال حرکت مبتکرانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برگزاری اولین اینوتک سلامت، دومین دوره آن با همکاری مرکز رشد سلامت ابن سینا جهاد دانشگاهی، مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و و مرکز رشد تجهیزات پزشکی توانبخشی و اندام مصنوعی دانشگاه بهزیستی برگزار می‌شود.
وی توسعه اکوسیستم کارآفرینی در حوزه سلامت را از اهداف این رویداد نام برد و یادآور شد: فرآورده‌های دارویی و زیستی، تجهیزات پزشکی و توانبخشی، خدمات گردشگری سلامت و فناوری اطلاعات سلامت و پزشکی از جمله محورهای این رویداد است.
گیاهی، اینوتک را مخفف کلمات «ایده پردازی»، «نوآوری»، «توانمندسازی» و «کار تیمی» ذکر کرد و ادامه داد: بخش‌های مهم این رویداد شامل ایده‌پردازی توسط صاحبان صنایع و شرکت کنندگان و سپس انتخاب ایده‌های نوآورانه برتر توسط هیات داوران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی جهت توانمند سازی تیم‌ها توسط کارآفرینان موفق و آموزش درست و عملی مخاطبان به منظور راه‌اندازی یک کسب وکار از ایده تا پدیده، انجام کار گروهی توسط شرکت کنندگان در قالب تیم‌های مختلف بلافاصله پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت استفاده از نکات آموزشی و انتخاب گروه‌های برتر توسط هیات داوران و در نهایت عقد قرارداد با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران است.
رییس مرکز رشد سلامت ابن سینا با اشاره به برگزاری دومین رویداد ملی اینوتک سلامت، از 19 تا 21 مهرماه سال جاری، اظهار کرد: در این رویداد سعی می‌شود، برنامه‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌ها به نحوی برگزار شود که شرکت‌کنندگان به پاسخ سوال‌هایشان برسند و درباره روند تبدیل ایده به تجاری سازی اطلاعات لازم را کسب کنند.
وی برگزاری پانل‌های تخصصی را از برنامه‌های جنبی دومین رویداد اینوتک سلامت دانست و گفت: «الگوهای قابل بهره‌برداری برای زیرساخت‌های دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها نسل سوم کارآفرین» ،«حوزه سلامت پروتوتایپ تا بازار در تجهیزات پزشکی»، «پروتوتایپ تا بازار در فرآورده‌های دارویی و زیستی»، «گردشگری سلامت (چالش‌ها و فرصت‌ها)»، «فناوری اطلاعات و سلامت (چالش‌ها و فرصت‌ها)»، «مدل‌های مشارکت ویژه شرکت‌های نوپا» و «حقوق مالکیت معنوی» عناوین این رویداد ملی است.
دبیر شورای سیاستگذاری دومین رویداد ملی اینوتک سلامت از برگزاری نمایشگاه جانبی در این رویداد خبر داد و اضافه کرد: در این نمایشگاه صندوق‌ها و سرمایه‌گذاران خطر پذیر،‌ شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، شرکت‌های مشاور سرمایه گذاری و مدیریت، مراکز رشد و پارک‌های حوزه سلامت و شرکت‌های بازار ساز حوزه سلامت حضور دارند.
به گفته وی، این رویداد در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com