0  |  0

صدور 33 هزار مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه

صدور 33 هزار مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه

مختار احمدی با بیان اینکه نرخ بیکاری در کشور 11 درصد، اما در استان کرمانشاه بالای 17 درصد اعلام شده است، اظهار داشت: استان کرمانشاه در کشور از لحاظ بیکاری رتبه دوم را دارد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به طرح توسعه کسب و کار اشتغال پایدار «تکاپو» اشاره و بیان کرد: این طرح سه جانبه است که بین وزارت تعاون، استانداری و یونیدو اجرا می‌شود. 
این مسؤول از صدور 33 هزار مجوز مشاغل خانگی خبر داد و گفت: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه آمادگی صدور مجوز برای علاقمندان در حوزه فعالیت‌های مشاغل خانگی در اسرع‌وقت را دارد.
احمدی با بیان اینکه 70 درصد بیکاران استان فاقد مهارت هستند، افزود: آموزش‌های که به افراد داده می‌شود منطبق با بازار کار نیست، لذا تشکیل یک کمیته مهارتی در استان از الزامات بود.
وی ادامه داد: دبیر کمیته مهارتی در استان اداره‌کل فنی و حرفه‌ای است که رئیس آن نیز معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، البته با عضویت دستگاه‌های که در حوزه آموزش فعالیت می‌کنند و همچنین همکاری بخش خصوصی، چرا که اگر بخش خصوصی پای کار نیاید مسئله اشتغال به‌راحتی حل نمی‌شود.معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه برای سه سال متوالی رتبه نخست ثبت‌نام کارآفرینان برتر در کشور را کسب کرده است.
احمدی مهمترین اهداف برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر را ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف صنعت‌، کشاورزی و خدمات، شناسایی، انتخاب و ایجاد نشاط در بین کارآفرینان، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی عنوان کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تابناک
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com