0  |  0

کارآفرینان ملی به محله‌های مرکزی شهر تهران می‌آیند

کارآفرینان ملی به محله‌های مرکزی شهر تهران می‌آیند

نصراله آبادیان شهردارمنطقه 11 با اعلام این خبر گفت: این طرح مشترک بین معاونت کار آفرینی و توانمندسازی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه اجرا می شود و در این طرح به دنبال جذب کار آفرینان ملی و نخبگان هستیم تا بتوانیم از طرح‌ها و ایده‌های آن ها که قابلیت اجرا در منطقه را دارند، استفاده کنیم و به اشتغال صد درصدی دست یابیم.
به گفته شهردار منطقه 11 تاکنون دیدگاه کارآفرینی در منطقه بر نگاه حمایتی استوار بوده و از کسب و کارهای نو پا به ویژه مشاغل خانگی حمایت شده است. از سوی دیگر علاوه بر جذب نخبگان در حال جمع آوری اطلاعات از محله ها هستیم. اطلاعاتی در زمینه شناسایی افراد جویای کار، افراد متقاضی بهره برداری از غرفه های شهرداری و در نهایت افرادی که به فضای کار احتیاج دارند.
آبادیان افزود: در اجرای این طرح محله عباسی به عنوان محله آزمایشی در جمع آوری اطلاعات انتخاب شده است.
وی از اشتغال زایی به عنوان مقصود نهایی این طرح نام برد و گفت: هدف نهایی این طرح، ایجاد اشتغال و فقر زدایی است و با اجرای آن به زودی شاهد تحول چشمگیر در زمینه توانمندسازی شهروندان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com