0  |  0

صندوق نوآوری و شکوفایی از 1300 شرکت دانش بنیان حمایت مالی کرده است

صندوق نوآوری و شکوفایی از 1300 شرکت دانش بنیان حمایت مالی کرده است

بهزاد سلطانی در نشست هم اندیشی با قزوینی های مقیم خارج از کشور و علاقه مندان به سرمایه گذاری در این استان که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری به مناسبت سفر کاروان تدبیر و امید به قزوین که صبح چهارشنبه هفتم مهر ماه انجام می شود، برگزار شد، افزود: ماموریت اصلی این صندوق ارائه حمایت های لازم برای سرمایه گذاری های خطر پذیر و غیرخطر پذیر با اتکا به ایده های دانش بنیان است.
وی با اشاره به حمایت های دولت تدبیر و امید از صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: نیمی از اعتبار این صندوق از زمان آغاز به کار از سوی رئیس جمهوری اختصاص یافته است.
سلطانی یادآور شد: تسهیلات ارائه شده به شرکت های فعال در زمینه های دانش بنیان با نرخ بهره 4 تا 11 درصد واگذار شده است.
وی اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان که از دانش فنی لازم برخوردار هستند می توانند برای اجرای طرح ها و پیاده سازی برنامه های خود از ظرفیت سرمایه گذاری خارجی بهره مند شوند.
سلطانی اظهار کرد: باید سرمایه گذاران خارجی را با شرکت های دانش بنیان داخلی ارتباط دهیم تا زمینه های کاری مشترک بین آنها پدید بیاد چرا که با وجود برخورداری از دانش فنی لازم از سوی واحدهای دانش بنیان داخلی، در حوزه سرمایه گذاری و جذب بازار ضعیف هستیم که در این زمینه می توان از ظرفیت شرکت های خارجی بهره گرفت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com