0  |  0

بهبود فضای کسب و کار استان درخراسان رضوی

بهبود فضای کسب و کار استان درخراسان رضوی

علی رسولیان در حاشیه برگزاری شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: از میزان هفت هزار و 630 میلیارد ریال سهمیه استان در قالب طرح رونق تولید، تا کنون دو هزار و 540 میلیارد ریال عقد قرارداد و نهایی شده که به زودی پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه همچنین چهار هزار و 630 میلیارد ریال نیز تا کنون در بخش صنعت پرداخت شده است، اظهار کرد: با اجرای این طرح و سیاست های دولت در شش ماه نخست امسال شاهد رونق در بخش های مختلف تولیدی و کشاورزی استان هستیم.
وی بدون اشاره به ارقام و اطلات بیشتر افزود: در این مدت تولید خودرو، نساجی و نظیر آن رشد خوب و قابل توجهی را تجربه کرده است.
وی گفت: خوشبختانه وضعیت به گونه ای شده است که بخش های مختلف تولیدی در خراسان رضوی از رکود جدا شده و به سمت رونق در حرکت است.
وی با یادآوری روند رو به رشد سرمایه گذاری افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رتبه کسب و کار استان خراسان رضوی از 24 در سال گذشته به هشتم در سال جاری از نگاه بخش خصوصی رسیده است.
وی افزود: در خراسان رضوی تورم بیشتر از متوسط کشور کاهش یافته و از ابتدای امسال 119 میلیون دلار واردات ماشین آلات خط تولید به استان ثبت شده است.
وی با اشاره به ورود 154 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی به استان ئر نیمه نخست امسال، اظهار کرد: مجموع شاخص ها دست به دست هم داده اند تا رونق کسب و کار در استان روند مطلوبی را آغاز کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com